lunes, 19 de marzo de 2012

Eau de toilette Double Nature de Jafra

Jafra maneja una línea de Aguas de tocador principalmente para adolescentes llamada Double Nature.  Tienen varios olores y todos vienen en esta divertida presentación....como un diablito.
Jafra has a eau de toilette line specially for teenagers named Double Nature. It comes in many scents and in a very funny presentation....a little devil.

Yo escogí esta primero porque estaba en oferta y después porque esa combinación de colores ¡me encanta!.
I chose this first because it had a discount and then because I love this color combination!

-Este olor se llama: Sexy Agua
-This scent is named: Sexy Water

-Familia olfativa: Floral Oriental. No me gusto mucho.
-Olfactory family: floral oriental. I didn't like it very much

-Contiene 50 ml.
- It contains 50 ml.

-Intensidad del olor: pobre
-Scent intensity: poor

-Duración del olor: Pobre. Dura solo 2 o 3 horas.
-Scent Durability:  Poor. It lasts around 2 or 3 hours.

-Costo: Alrededor de 220 pesos Mexicanos. Depende del catálogo.
-Cost: Around 220 Mexican pesos. It depends of the catalog.

-Más información de los productos de Jafra AQUÍ
-More information about Jafra's products HERE

VEREDICTO: El olor no me encanto y casi no dura. No me lo volvería a comprar y tampoco probaría otro olor.
VERDICT: I didn't love the scent and it didn't lasts. I won't buy it again and I won't taste other scent neither.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...